Moje pomadki Golden Rose Velvet Matte i małe rozdanie

Witam Was Wszystkich bardzo serdecznie . Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje pomadki Golden Rose z serii Matte Velvet. Są to jedne z ulubionych pomadek w mojej kolekcji dlatego warto poświęcić im osobny wpis.

Pomadki dostajemy w dosyć solidnym opakowaniu, przy zamykaniu słyszymy klik dzięki czemu mamy pewność że szminka nie otworzy nam się w torebce. 



Posiadam 4 kolory z tej serii ale na pewno na tym nie poprzestanę . Juz zacieram rączki na nowe odcienie :D





Pomadki mają bardzo fajna, komfortową formułę. Nie zastygaja na pełny mat dlatego nie wysuszają ust, mają półmatowe, wykończenie i przyjemnie rozprowadzają się na ustach



Gama kolorystyczna jest bardzo szeroka. Ja na razie wybrałam takie odcienie. Najbardziej lubię odcień 32. Nie widziałam takiego koloru wśród pomadek innych firm. , Moim zdaniem pięknie prezentuje się na ustach. 
Pomadki za trwałe i ścierają się równomiernie. Nie wytrzymują co prawda jedzenia ale z łatwością można a nanieść poprawki. 
Polecam, szczególnie że ich cena jest niewielka, oscyluje w granicach 11 zł. 


Są na prawdę świetne dlatego chciałabym Wam rozdać 4 takie pomadki w wybranych przez Was odcieniach. Jedyne co musicie zrobić to zostawić jakikolwiek komentarz pod tym postem i polubić moją stronę na Facebooku. 
Rozdanie trwa do 25 stycznia. 

4 komentarze:

  1. Jak do tej pory miałam okazję przetestować jeden kolorek ale tyle ich kusi że brała bym wszystkie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię matowe pomadki, a te wyglądają bardzo elegancko i chętnie przyjęłabym je do siebie:D Rzeczywiście 32 jest niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ਸਾਨੂੰ ਵੱਖ-ਵੱਖ ਸਿਹਤ ਦੀ ਸਮੱਸਿਆ ਦੇ ਇਲਾਜ ਲਈ ਨਸ਼ੇ ਮੁਹੱਈਆ ਹੈ, ਇੱਕ ਡਰੱਗ ਹੈ, ਜੋ ਕਿ ਹੀ ਅਨਾਜ ਦੇ ਨਾਲ ਸਪਲਾਈ ਕਰ ਰਿਹਾ ਹੈ ਵਰਤ ਪੂਰੀ ਦੀ ਬਿਮਾਰੀ ਦਾ ਇਲਾਜ ਹੋ ਸਕਦਾ ਹੈ ਕੇ.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomadki. Trzeba wypróbować!

    OdpowiedzUsuń