Przegląd swetrów świątecznych

Jeżeli chodzi o Święta Bożego Narodzenia to jestem totalnym freakiem :D. Uwielbiam ten okres, uwielbiam wszystko co z nim związane, choinkę, przygotowywanie jedzenia, kolędy, czas spędzony z rodziną ale również zakupy, pogoń po sklepach w poszukiwaniu idealnych prezentów, tłumy ludzi i świąteczne outfity.
Jedni uważają, że to obciach ale ja uwielbiam świąteczne swetry, przesadnie drogie ,ubierane tylko kilka dni w roku ale dla mnie nie ma bez nich ubierania choinki, przygotowywania wigilijnych potraw czy rozpakowywania prezentów. 

Sklepy, zarówno te stacjonarne jak i internetowe co roku proponują nam swoje świąteczne kolekcje i z wieszaków czy ekranów komputerów uśmiechają się do nas na swetrach bałwanki, renifery czy piernikowe ludziki. Ja wybralam kilka, które najbardziej przypadły mi do gustu i chciałam się nimi z Wami podzielić. Jeżeli tak jak ja jesteście świątecznymi freakami zapraszam serdecznie :)







Na Zalando znajdziemy ogromny wybór swetrów świątecznych. Ja z doświadczenia polecam tę z Only. Sa bardzo malutkie w dotyku, ciepłe a jakość jest bardzo spoko. No u są mega urocze ;)




To chyba najmniej świąteczne swetry z całego zestawienia. Nie są tak krzyczące i infantylne jak pozostałe , można je nosić praktycznie całą zimę. Jakość swetrów Dorothy Perkins jest bardzo fajna, są ciepłe i mięciutkie. No i ta firma ma bardzo szeroką rozmiarowkę, tak że każdy znajdzie cos dla siebie. 



H&M


W H&M ceny są trochę nizsze, wahają się od 80 do 100 złotych. Możemy znaleźć zarówno swetry jak i ciepłe bluzy . Czy ta bluza z balwanem nie jest świetna ? 😂  Na stronie internetowej i w sklepie jest całkiem duży wybór. Mnie najbardziej urzekły te trzy. 


KappAhl

KappAhl co roku raczy nas świąteczną kolekcja , która jest bogata nie tylko wnswetry ale również piżamy , bieliznę czy kapcie . W tym sezonie te dwa swetry skradły moje serce. Swetry sa bardzo ciepłe i przytulne, w sam raz na zimowe wieczory :) 

A wy lubicie świąteczne swetry ? Czy tak jak mój mąż uważacie je za obciachowe ? 😉



1 komentarz:

  1. Są słodkie, nie da się ukryć. Jednak ja jakoś siebie absolutnie w takim designie nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń