Top 6 matowych pomadek na jesień

Witam serdecznie

Ja też oszalałam na punkcie matowych pomadek, uwielbiam ten efekt na ustach i ostatnio kupuje tylko takie szminki. Ciężko było mi wybrać najbardziej ulubione ale chyba się udało i poniżej przedstawiam Wam 6 najfajniejszych kolorów na jesień .


Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick
kolory 05, 09, 10

Ameryki nie odkryłam, nie jestem jedyną osobą , która uwielbia te pomadki. Dla mnie są idealne , za trwałość , formułę, to że nie wysuszają moich ust i oczywiście za kolory. Po nałożeniu tej pomadki przez długie godziny nie martwię się o to jak wyglądają moje usta. Kolor 05 to ciemny, trochę mroczny fiolet zmieszany z burgundem, który idealnie pasuje do jesiennych stylizacji, 09 to idealny, dla mnie odcień czerwieni a 10 zaskakuje oryginalnością, jasny, brudny, trochę trupi fiolet. Z tej serii mam wszystkie kolory, tak bardzo je lubię 😃

MAC Ruby Woo 

Tego koloru nie trzeba chyba nikomu przedstawiać, również idealny na jesień, trochę ciemniejszy nic GR 09, nie tak trwały i trudniejszy w nakładaniu ale warty efektu. Za każdym razem jak się nim pomaluje to ktoś mnie pyta co mam na ustach. 

Avon True Color Splendidly Fuchsia

Przepiękny fuksjowy kolor. Pomadki matiwe z Avonu różnią się formułą id pozostałych, są bardziej komfortowe, kremowe i łatwiejsze w malowaniu ale przez to mniej trwale. Na ustach trzymają się bez problemu kilka godzin ale pod warunkiem że nie jemy, tego nie przetrwają. Jednak bardzo je lubię, nie wysuszają ust a niektóre kolory sa niepowtarzalne. 

Golden Rose Matte Lipstick Crayon 10

Znów nie jestem oryginalna. Słynna pomadka GR w kredce w kolorze 10. Piękny, brudny róż , który świetnie sprawdza się przy delikatnych dziennych makijazach. Kolor, który będzie pasował kazdemu, sama kredka trochę wysusza usta ale jest trwała i łatwa w aplikacji. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz